Hydrogen Rich Water For Cure Insomnia/Constipation

Membantu masalah sembelit, gangguan pencernaan dan kulit kering.

Mengatasi buasir kronik, sakit kepala dan masalah kekejangan yang dialami bertahun-tahun.

Keberkesanan dirasai terhadap keletihan kronik, paras tenaga yang rendah dan masalah sembelit akibat daripada pengumpulan toksin yang berlebihan di dalam badan. Beliau tidak lagi mengalami ulser mulut kerap, kebas tangan, sakit sendi, kolesterol tinggi selepas minum air VWA®.

Oleh kerana gaya hidup sibuk, beliau mempunyai insomnia selama enam bulan. Selepas minum air VWA® hanya dalam beberapa hari, beliau mempunyai tidur yang berkualiti. Selain daripada itu, tahap imuniti beliau juga dipertingkatkan kerana beliau jarang disering batuk, selsema dan masalah kesihatan yang lain.

Peningkatan yang ketara diperhatikan pada insomnia yang teruk dan sembelit kronik yang disebabkan oleh tekanan emosi akibat daripada kematian anak beliau dalam satu kemalangan. Beliau hanya boleh buangkan air besar dua kali sebulan. Keadaan ini menjejaskan kesihatan beliau. Selepas minum air VWA®, insomnia dan sembelit yang teruk beliau telah dikurangkan. Lingkaran mata gelap beliau juga ertambah baik dan kulit beliau berseri-seri.

Gastritis isteri beliau bertambah baik. Kualiti tidur dan tahap tenaga beliau dipertingkatkan.